قوانین


مقدمه ای برای شروع قوانین پیام ویزیت :

این قرار داد بین پیام ویزیت به مدیریت حامد محمدی و شما (وکیل،نماینده،وارث و جانشین شما) که در این توافق نامه مشترک و یا کاربر و یا مشتری و یا خریدار نامیده میشود.از طرف دیگر ، تنظیم شده و قابل اجرا میباشد،ورود به سایت پیام ویزیت، خرید هر یک از خدمات و یا محصولات ، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان، و غیر رایگان پیام ویزیت و یا انجام هر گونه معامله، تعامل و یا تراکنش با پیام ویزیت و تمامی پیمانکاران ، نمایندگان ، کارمندان، مدیران ، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیر مجموعه های پیام ویزیت مستلزم پذیرش تمامی بخش های این شرایط و قوانین بوده و در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این شرایط موافق نمیباشید باید از وبسایت پیام ویزیت خارج شده و دیگر به آن باز نگردید و هیچ کدام از سرویس های پیام ویزیت را استفاده ننموده و هیچ یک از محصولات و خدمات پیام ویزیت را خریداری ننمایید. در صورت خرید و یا سفارش هر کدام از محصولات و خدمات پیام ویزیت شما این شرایط و قوانین را پذیرفته اید.این توافق نامه و قرار داد با توجه به ماده ۱۰ قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.این توافق نامه و قرار داد در ۵۲ ماده تنظیم شده و به تایید طرفین رسیده است.کاربر به صراحت اعلام میدارد که تمامی این توافق نامه را بطور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا با عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین را چاپ نموده و نزد خود نگهداری میکند

توافق نامه

مشترک متعهد میشود که تمامی شرط ها و بند های این توافق نامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات پیام ویزیت را تهیه نماید، این توافق نامه باید بطور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده میکند و از مزایای آن بهره میبرد اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات پیام ویزیت انصراف دهد هیچ وجهی از سوی پیام ویزیت مسترد نمیگردد.مشترک میپذیرد که در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات پیام ویزیت مسئول خواهد بود که این موضوع را به پیام ویزیت اطلاع دهد.

بخش ارسال سریع

ارسال پیام های برنده شدن ، جایزه ، دریافت شماره کارت ممنوع میباشد و تنها ارسال کارت ویزیت از این بخش مجاز میباشد، پیام های شما یکبار قبل از ارسال توسط بخش پشتیبانی سیستم برسی و تایید میشوند و شما پیام های تایید شده را با سرعت بسیار بالا میتوانید ارسال فرمایید.

نکات ایمنی

بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور، ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید

رمز عبور خود را هر ۳۰ روز یکبار تغییر دهید. در موارد خواص می توانید با درخواست به واحد پشتیبانی، نام کاربری خود را تغییر دهید

از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند: تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید. و حتما در انتخاب رمز عبور، به صورت همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید.

در صورت افشا شدن اطلاعات شما به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی پیام ویزیت هیچ گونه مسئولیتی نداشته و مسئولیت پیام های ارسالی در هر صورت با شما میباشد.

موضوع پیام ها در پیام ویزیت

پیام ها در پیام ویزیت بایستی اطلاعات یک مکان ، شخص یا فروشگاه باشد (کارت ویزیت) ، در صورت خارج بودن موضوع پیام ها از این موارد پیام های شما توسط تیم پشتیبانی تایید نخواهند شد.

تماس های تلفنی شما بایستی در چهار چوب زیر نباشد :

با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد.

o      باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.

o      مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.

o      به اخلاق حسنه و اصول اخلاقی حاکم بر جامعه آسیب نرساند.

o      با سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد.

سایر قوانین

میزان مالیات و عوارض ارزش افزوده از سمت اداره امور مالیاتی کل کشور تعیین شده و به صورت سالیانه اعلام می‌گردد. بنابراین در صورت افزایش درصد مالیات از سوی این مرجع، خریدار موظف و متعهد به رعایت آن می‌باشد.

در صورت تغییر در تعرفه های مرتبط با سرویس درخواستی (از جمله تعرفه حق نمایندگی و تمدید آن و تعرفه پیام صوتی) و تعیین هرگونه تعرفه جدید از سوی مخابرات، تغییرات و تعرفه های جدید از تاریخ مصوب و مورد نظر مخابرات در تعهدنامه حاضر اعمال می گردد.

با توجه به این که شارژ خریداری شده جهت تأمین اعتبار به مخابرات واریز می‌گردد، هزینه قابل برگشت نمی‌باشد.

انتقال شارژ از پنلی به پنل دیگر و یا شرکت دیگر مقدور نمی‌باشد.

در صورتی که به علت بروز مشکلات یا شرایط بحرانی اعلام شده از سوی شرکت‌های اپراتور تلفن همراه کشور و مخابرات ایران یا مراجع ذیصلاح قانونی، فروشنده مجبور به وضع محدودیت‌هایی در زمانبندی ارسال پیام های صوتی مربوط به خریدار شود، خریدار ضمن پذیرش شرایط بروز یافته، موظف به رعایت زمانبندی مذکور می‌باشد و حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را ندارد.

خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد و در هنگام امضای تعهدنامه کپی کارت ملی و کپی سند تلفن ثابت یا همراه برای اشخاص و شرکت‌ها و کپی از روزنامه رسمی برای شرکت‌ها را تحویل فروشنده دهند.

خریدار نباید نسبت به ارسال هیچ گونه پیام‌های تجاری ناخواسته بدون رضایت قبلی کاربران اقدام نماید. بدیهی است مسئولیت ارسال هرگونه پیام تجاری از طرف کاربران بدون رضایت قبلی آن‌ها به عهده خریدار می‌باشد و فروشنده در این خصوص هیچ مسئولیتی ندارد.

در صورتی که گیرندگان درخصوص پیام ناخواسته دریافتی شکایتی داشته باشند، فرستنده مکلف به پرداخت جریمه اعلام شده از سوی مراجع قانونی می‌باشد.